loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
admin بازدید : 354 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به بازدید بی سابقه شما عزیزان از سایت خنده فان امروز تصمیم گرفتیم هدیه ای بس بزرگ و با ارزش به بازدید کنندگان خنده فان تقدیم کنیم تا شاید با این کار بتونیم ذره ای از زحمات شما بازدیدکنندگان عزیز رو جبران کنیم

شما بازدید کننده عزیز می تونید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت کاملا رایگان یک شارژ 5000 تومانی ایرانسل رو دریافت کنید .

ضمنا آی پی شما در این بخش ذخیره میشه و هر بازدید کننده فقط یکبار می تونه وارد این بخش بشه و از این شارژ رایگان استفاده کنه

100% تضمینی 

برای دریافت کارت شارژ رایگان شکیبا باشید

کارت شارژ آماده شده است. برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 183 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

تبلیغات گسترده از اصلی ترین علل این کسب درآمد فیسبوک است و این شبکه اجتماعی فقط با رویداد چالش سطل آب یخ 100 میلیون دلار به جیب زده است.

 

منبع : فارس

طرح: محمدعلی خلجی

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 195 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

گفت و گوی خواندنی با گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی دو فیلم را روی پرده دارد: اولی بهشت به کارگردانی می ا هانسن- لو که در این فیلم با موضوع تاریخچه موسیقی او نقش مکمل و شخصیتی به نام یاسمین را ایفا می کند،، دومی اکسدوس: خدایان و پادشاهان ساخته ریدلی اسکات که در این فیلم هم نقش مکمل و شخصیت نفرتی تی را دارد.

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 315 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

اعتراف هولناک هانیه توسلی

هانیه توسلی که در شبکه های اجتماعی بیشتر با معرفی کتاب شهره است، در تازه ترین پیشنهادش هم ضمن اشاره به این رفتار فرهنگی، یک اثر کلاسیک از داستایفسکی را به مخاطبان و دوستدارنش توصیه کرده که خود در حال مطالعه آن است.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 204 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

چالشی جدید پس از چالش آب یخ

بازار چالش ها چند وقتی است که گرم شده و شروع این اتفاقات از چالش تابستانی آب یخ بود. پشت چالش آب یخ در اصل نیت خوبی وجود داشت اما بعضی ها از آن صرفا به عنوان یک سرگرمی بی معنا استفاده کردند. در ادامه چالش سطل شن برای مردم غزه، چالش کتاب خوانی در برخورد با وضعیت نابسامان فرهنگی و چالش چک زنانه در مواجهه با مسئله اسید پاشی، از طریق فضای مجازی به راه افتادند. حالا گلاره عباسی، بازیگر فیلم "شیار ۱۴۳" چالشی را در فضای مجازی به راه انداخته که نام آن به (احترام مادران سرزمینم) است.

وی تا کنون لاله اسکندری، ستاره اسکندری، آزاده نامداری، احسان کرمی، احسان حدادی، شبنم قلی خانی، محمدحسین قاسمی، نرگس آبیار و روزبه نعمت اللهی را به چالش خود دعوت کرده و این افراد باید برای شرکت در این گیم، همراه با مادرانشان عکسی بی اندازند و در فضای مجازی منتشر کنند.

تا به حال ستاره و لاله اسکندری، نرگس آبیار، آزاده نامداری، احسان کرمی، شبنم قلی خانی و محمد حسین قاسمی دعوت گلاره عباسی را پاسخ داده اند که عکس های آن را در ادامه خواهید دید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 224 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ازدواج با دختری که تنها یک شرط دارد

خانم "ناتاشا گلدورث" دوست دارد مرد رویاهایش را بیابد ولی یافتن این مرد سخت است چرا که وی باید حاضر باشد در آپارتمانی پرشده از مجموعه وسایلی با زمینه عروسک مشهور "Hello Kitty" زندگی کند. ناتاشا 29 سال دارد و مربی پروش اسب است و از سن نوجوانی بسیار به این شخصیت کارتونی علاقه داشت و بیش از 15 سال را صرف جمع آوری 10،000 آیتم با موضوع این عروسک کرد که ارزش آنها بیش از 50،000 پوند برآورد می شود.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 178 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

سلفی علی لاریجانی با رهبر

صفحه رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی شد. کاربران این شبکه برای سهولت برای دسترسی به اخبار رئیس مجلس می توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرم نیز پیگیر باشند. آدرس این پیج به این شرح است: larijani_ir گفتنی است این تنها صفحه رسمی رئیس مجلس در این شبکه اجتماعی است و سایر صفحات تنها جنبه هواداری دارند و رسمی نیستند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 207 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

رونالدو لوییز نازاریو دلیما را بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌دانند.

رونالدو قهرمانی دو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ همراه با تیم ملی فوتبال برزیل را در کارنامه دارد و سه بار در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرده‌است.

او و زین الدین زیدان تنها بازیکنانی هستند که سه بار این جایزه را از فیفا دریافت کرده‌اند؛ و پس ازلیونل مسی که چهار بار این جایزه را دریافت کرده است، در جایگاه دوم قرار دارند.

رونالدو اما هر چه در فوتبالش موفق بود در زندگی شخصی اش تاکنون نتوانسته توفیقی کسب کند و حاصل سه ازدواجش سرانجامی جز جدایی و طلاق نبوده است.  او اکنون آماده می شود تا به زودی چهارمین ازدواجش را جشن بگیرد.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 293 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ماجرای نامزدی مرتضی پاشایی

با مرگ ناگهانی و ناباورانه ی مرتضی پاشایی ، خواننده ی محبوب موسیقی پاپ، شایعات زیادی درباره زندگی شخصی و اجتماعی این هنرمند فقید مطرح شده که یکی از آنها نامزدی و ازدواج اوست.

پدر مرتضی در گفتگویی به این پرسش، اینگونه جواب داده است:« مرتضی موسسه موسیقی داشت که تعدادی خانم و آقا در آن مشغول به کار بودند. افرادی بین آنها بودند که علاقه ی زیادی به ازدواج با مرتضی داشتند ولی ازدواجی صورت نگرفت.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 869 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

کتاب عشق شیرین

آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری

” موفق ترین کتاب آموزش مسائل جنسی سال از نظر خوانندگان “

 

از عواقب خودارضایی با خبرید ؟ موثرترین راههای ترک ان را می دانید ؟

آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟

خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟

از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟ نظر خانم ها را در این مورد می دانید ؟

میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟

می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید ؟

جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمی گیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود …

 

میتونید گزیده این کتاب را در ادامه مطلب بخونید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 1758 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نام کتاب : کتاب 92 پوزیشن (حالت) رابطه جنسی
تعداد صفحا ت : 92 صفحه تصویر+ 27صفحه توضیحات همراه با تصویر
فرمت کتاب : PDF

یکی از مشکلات زوجین جوان عدم آموزش های لازم برای پوزیشن های زناشویی میباشد، این نا آشنایی بعضاً باعث ایجاد مشکلاتی جبران نا پذیر میشود، با آموزش صحیح این پوزیشن ها زوجین جوان زندگی با لذت تری خواهند داشت.

  • دارای متنوع ترین پوزیشن های جنسی
  • از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 326 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با سال های ۲۰۱۵/۱۶ میلادی و ۱۴۳۶/۳۷ هجری قمری می باشد.
 
 
زمان سال تحویل در ایران :  ساعت ۲:۱۵:۱۱ ، روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴
درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 630
  • بازدید کلی : 62,612
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی