loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
admin بازدید : 355 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به بازدید بی سابقه شما عزیزان از سایت خنده فان امروز تصمیم گرفتیم هدیه ای بس بزرگ و با ارزش به بازدید کنندگان خنده فان تقدیم کنیم تا شاید با این کار بتونیم ذره ای از زحمات شما بازدیدکنندگان عزیز رو جبران کنیم

شما بازدید کننده عزیز می تونید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت کاملا رایگان یک شارژ 5000 تومانی ایرانسل رو دریافت کنید .

ضمنا آی پی شما در این بخش ذخیره میشه و هر بازدید کننده فقط یکبار می تونه وارد این بخش بشه و از این شارژ رایگان استفاده کنه

100% تضمینی 

برای دریافت کارت شارژ رایگان شکیبا باشید

کارت شارژ آماده شده است. برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 255 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

این روزها تقریبا همه اخبار مهم دنیای گجت‌ها و تلفن‌های هوشمند از یک جا بیرون می‌آید: بارسلونا! کنگره جهانی موبایل یا همان نمایشگاه موبایل بارسلونا طبق سال‌های گذشته، میزبان صدها شرکت بزرگ و کوچک و هزاران بازدید کننده از سر تا سر دنیاست تا سمت و سوی دنیای موبایل‌ها در سال آینده را مشخص کند.

 

خبرنگاره، بلاگرها، یوتیوبرها و همه آن‌هایی که دستی در انتشار محتوای آنلاین دارند، از این فرصت استفاده کرده‌اند تا طی این چند روز بتوانند زودتر از دیگران با محصولات جدید شرکت‌ها آشنا شوند.

نمایشگاه امسال از تاریخ شنبه دوشنبه ۱۱ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ اسفند نیز ادامه دارد. این بخش اول گزارش تصویری ما از این رویداد است.

admin بازدید : 237 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
یک از سازندگان تلویزیون های هوشمند، به مشتریانش هشدار داده که از صحبت کردن درباره مسائل خصوصی خود جلوی تلویزیون‌های هوشمند ساخت این شرکت خودداری کنند.
این هشدار به مشتریانی داده شده که از قابلیت گوش دادن و عمل به فرمان‌ صوتی در تلویزیون‌های جدید استفاده می‌کنند.
این تلویزیون‌ها طوری طراحی شده که برای مثال بیننده برای کم کردن صدا به جای استفاده از دکمه‌های کنترل از راه دور، می‌تواند به تلویزیون بگوید که صدایش را کم کند.
یک از سازندگان تلویزیون های هوشمند پر فروش، اعلام کرده که این تلویزیون‌ها به همه مکالماتی که در حضورشان انجام می‌شود گوش می‌کنند و ممکن است آن را در اختیار سازنده یا "طرف ثالث" دیگری قرار دهند.
 
 
فعالان طرفدار حفظ حریم خصوصی می‌گویند که این فن‌آوری یادآور داستان ۱۹۸۴ جورج اورول است که در آن صفحات نمایش در خانه‌ها از شهروندان جاسوسی می‌کنند.
این سازنده تلویزیون های هوشمند که همان سامسونگ کره است در بخش شرایط استفاده از تلویزیون‌های جدید توضیح داده است که این محصولات به مکالمات حضار گوش می‌کنند تا از میان این صداها، فرمان خطاب به خود را شناسایی کنند.
 
در این بخش به بیننده هشدار داده شده که "اگر مکالمات شما شامل اطلاعات شخصی یا حساس است، (آگاه باشید که) این اطلاعات در میان داده‌هایی قرار خواهد گرفت که برای طرف ثالث فرستاده می‌شود."
 
به گفته بعضی کارشناسان این "طرف ثالث" احتمالا شرکتی است که فن‌آوری خوانش فرمان صوتی را برای سامسونگ فراهم کرده است.
 
در واکنش به اخبار منتشر شده درباره این موضوع، سامسونگ بیانیه‌ای برای روشن‌تر کردن سیستم کار تلویزیون‌های فرمانبر صادر کرد.
سامسونگ در این بیانیه می‌گوید: "اگر بیننده از سیستم فرمان صوتی تلویزیون استفاده کند، صدای او برای تشخیص فرمان به شرکت ثالث فرستاده می‌شود. به این صورت که صدای بیننده برای سِروری ارسال می‌شود که محتوای آن را تحلیل کند و فرمان مورد نظر را برای اجرا به تلویزیون برگرداند."
سامسونگ تاکید کرده که داده‌های صوتی را ذخیره نمی‌کند و صدای ضبط شده را نمی‌فروشد.
در این بیانیه هویت طرف یا شرکت ثالث مشخص نشده است.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 197 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

این روزها جمعیت شهروندان فضای مجازی در حال افزایش تصاعدی است، تقریبا همه ما و اطرافیان‌مان در شبکه‌های اجتماعی عضو هستیم و فعالیت می‌کنیم. این شبکه‌ها هر روز در حال گسترش هستند اما کاربران این شبکه‌ها هر روز بیشتر از دیروز احساس تنهایی می‌کنند. گویی فضای مجازی ما را از دنیا واقعی دور کرده و به سمت خود می‌برد، فضایی که بی حس بوده است و هیچ حسی و حالی نسبت به ما و اطرافیانمان ندارد، مکانی است که ابراز احساسات‌مان را با شکلک‌ها بیان می‌کنیم، حرف‌هایمان را با گذاشتن کامنت در زیر پست‌ها به گوش یکدیگر می‌رسانیم و با لایک کردن به طرف مقابل‌مان می‌فهمانیم که پست شما را دوست داریم. در گروه‌های وایبر، واتس‌اپ، لاین و شبکه‌های دیگر کلی افراد دور هم جمع شده‌اند و هر وقت که یک تجربه جدید کسب می‌کنیم از آن عکس می‌گیریم و با دوستانمان به اشتراک می‌گذاریم، برای خوشحال کردنشان مطالب بامزه به هم ارسال می‌کنیم، دوستانی که امکان دارد به جز چند نفر بقیه آنها را یکبار هم ندیده باشیم.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 204 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

دانشمندان دانشگاه کمبریج می‌گویند: دویدن هایی که بطور مرتب انجام می شود، موجب رشد سلول‌های جدید در ناحیه ‌ای از مغز می‌شود که با حافظه ارتباط دارد و از این طریق حافظه را تقویت می کند. تیموتی باسی عصب شناس رفتاری و مجری این تحقیقات می گوید: مطالعات انجام شده بر روی موشها حاکی از آن است که تمرینات ایروبیک (هوازی) به رشد ماده خاکستری مغز کمک می کند. این پدیده را عصب زایی می نامند.

آنها می گویند: احتمالا این تاثیر در اثر افزایش جریان خون و یا افزایش میزان هورمونهایی است که درحین ورزش کردن آزاد می شود. محققان پس از آزمایش بافت مغز موشها مشاهده کردند، موشهایی که می دویدند در طول این آزمایش، ماده خاکستری جدید در مغزشان تولید شد.

نمونه های بافت چین دندانهای مغز که جزو معدود بخشهای مغز بزرگسالان است که سلولهای جدید در آنها رشد می کند، نشان داد بطور میانگین ۶ هزار یاخته جدید مغزی تولید شده است. مطالعات قبلی نشان داده بود ورزش منظم می تواند علایم افسردگی را بهبود بخشد.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 869 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

کتاب عشق شیرین

آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری

” موفق ترین کتاب آموزش مسائل جنسی سال از نظر خوانندگان “

 

از عواقب خودارضایی با خبرید ؟ موثرترین راههای ترک ان را می دانید ؟

آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟

خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟

از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟ نظر خانم ها را در این مورد می دانید ؟

میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟

می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید ؟

جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمی گیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود …

 

میتونید گزیده این کتاب را در ادامه مطلب بخونید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 1758 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نام کتاب : کتاب 92 پوزیشن (حالت) رابطه جنسی
تعداد صفحا ت : 92 صفحه تصویر+ 27صفحه توضیحات همراه با تصویر
فرمت کتاب : PDF

یکی از مشکلات زوجین جوان عدم آموزش های لازم برای پوزیشن های زناشویی میباشد، این نا آشنایی بعضاً باعث ایجاد مشکلاتی جبران نا پذیر میشود، با آموزش صحیح این پوزیشن ها زوجین جوان زندگی با لذت تری خواهند داشت.

  • دارای متنوع ترین پوزیشن های جنسی
  • از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 326 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با سال های ۲۰۱۵/۱۶ میلادی و ۱۴۳۶/۳۷ هجری قمری می باشد.
 
 
زمان سال تحویل در ایران :  ساعت ۲:۱۵:۱۱ ، روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴
درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 641
  • بازدید کلی : 62,623
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی