loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
admin بازدید : 152 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

“واشنگتن پست”، قاره ی اروپا رتبه اول   ارسال تروریست به “داعش”  را درسوریه  میان قاره ها داشته و فرانسه در بین کشورهای اروپا  بـا 1200  تروریست مسلح خلال  دوره  زمانی    أكتوبر 2014  تا ژوئن  2015  جایگاه نخست را بخود اختصاص داده است .

تهیه وترجمه: نجوای کنگان

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 160 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

در پی حوادث اخیر فرانسه صورت گرفت:

پیام بسیار مهم ولی امر مسلمین جهان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی + ترجمه، دستخط وPDF

در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.

admin بازدید : 170 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)
وزیر امور خارجه با اشاره به توهین به پیامبر اسلام در برخی رسانه‌های غربی به بهانه آزادی بیان، گفت: آزادی بیان به معنای آزادی توهین نیست.
 
به گزارش مهر، محمد جواد ظریف در حاشیه سفر به افغانستان  درباره اقدام موهن هفته نامه فرانسوی، گفت: توهین به ارزش‌ها یک نمود بارز افراط گرایی است و هیچ فرد معتدل و معتقد به آزادی اندیشه و بیان از این مفاهیم برای توهین به مقدسات دیگران سوء استفاده نمی‌کند.
 
وی تاکید کرد: این گونه اقدامات باعث تنفر و انزجار در آن جوامع و سایر جوامع خواهد شد.
 
ظریف با بیان اینکه اگر من جای مقامات غربی بودم نگاهی به جوانان کشورم می‌کردم که جذب داعش شده اند، ادامه داد: بسیاری از شهروندان این کشورها در عراق و سوریه به جنبش‌های افراطی پیوسته اند لذا مقامات این کشورها باید تلاش کنند یک آسیب شناسی مهم ارائه دهند که چرا اینقدر گرایش به افراط در کشورهای خودشان شکل گرفته است؟
 
وزیر امور خارجه کشورمان افزود: بر اساس آمار بین ۲۰ تا ۵۰ درصد جنگجویانی که در سوریه و عراق قتل و غارت می‌کنند شهروندان کشورهای اروپایی هستند.
 
وی تاکید کرد: آنها باید از خودشان بپرسند چه سیاست‌هایی باعث شده این افراد که در درون کشورهای اروپایی تربیت شده اند به سمت داعش و دیگر جریان‌های تندرو گرایش پیدا کنند؟
 

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 869 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

کتاب عشق شیرین

آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری

” موفق ترین کتاب آموزش مسائل جنسی سال از نظر خوانندگان “

 

از عواقب خودارضایی با خبرید ؟ موثرترین راههای ترک ان را می دانید ؟

آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟

خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟

از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟ نظر خانم ها را در این مورد می دانید ؟

میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟

می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید ؟

جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمی گیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود …

 

میتونید گزیده این کتاب را در ادامه مطلب بخونید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 1758 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نام کتاب : کتاب 92 پوزیشن (حالت) رابطه جنسی
تعداد صفحا ت : 92 صفحه تصویر+ 27صفحه توضیحات همراه با تصویر
فرمت کتاب : PDF

یکی از مشکلات زوجین جوان عدم آموزش های لازم برای پوزیشن های زناشویی میباشد، این نا آشنایی بعضاً باعث ایجاد مشکلاتی جبران نا پذیر میشود، با آموزش صحیح این پوزیشن ها زوجین جوان زندگی با لذت تری خواهند داشت.

  • دارای متنوع ترین پوزیشن های جنسی
  • از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 159 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی اسپوتنیک‌نیوز، 4 تحلیل‌گر و سیاستمدار روس که با مسائل هسته‌ای وبه خصوص پرونده ایران آشنایی کافی دارند، در یک میزگرد دور هم آمده و به بررسی روند تعامل ایران و 1+5 و علل شکست مذاکرات وین پرداختند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 157 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شنبه (دیروز) ژنرال «گادی ایزنکوت» رئیس آتی ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام شد و در صورت تائید نهایی کابینه این رژیم، در ماه فوریه (بهمن-دی) جانشین «بنی گانتز» می‌شود . پایگاه صهیونیستی «واللا» ضمن پرداختن به این خبر، افزود که در این هفته از ایزنکوت خواسته می‌شود که نامزدهای منصب‌های زیر نظرش را معرفی کند و پس از آن وی باید بر اساس چالش‌های پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی به برنامه‌ریزی بپردازد.

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 326 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با سال های ۲۰۱۵/۱۶ میلادی و ۱۴۳۶/۳۷ هجری قمری می باشد.
 
 
زمان سال تحویل در ایران :  ساعت ۲:۱۵:۱۱ ، روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 158 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)
خبرگزاری رسمی چین در تحلیلی از مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین نوشت هنوز وقوع توافق تاریخی هسته‌ای امکانپذیر است.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، خبرگزاری شینهوا در تحلیل مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه‌ آلمان) نوشت که علیرغم اختلافات موجود همچنان حصول یک توافق تاریخی هسته‌ای بالقوه بین طرفین مذاکره امکانپذیر است.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 176 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

گفت‌وگو با دکتر عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای


در طول یک سال اخیر، رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فرایند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای غربی و رفتار و عملکرد آنان سخنان مختلفی بیان کرده‌اند. موضع‌گیری صریح و قاطع علیه رژیم صهیونیستی در آستانه‌ی مذاکرات ژنو یا میزان نیاز عملی ایران به ۱۹۰ هزار سو از مهم‌ترین موضوعاتی بود که از سوی ایشان بیان شد و به عقیده‌ی کارشناسان و تحلیلگران بر روند مذاکرات تأثیرگذار بود.

به گزارش ، khamenei.ir در گفت‌وگو با دکتر سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ به بررسی نقش رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای پرداخته.

دکتر عراقچی در این گفت‌وگو همچنین درباره‌ی نحوه‌ی تعامل تیم مذاکره‌کننده با رهبر معظم انقلاب و چگونگی تعیین خطوط قرمز هسته‌ای نیز توضیحاتی داد.

متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است :

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 193 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

گزارش تحلیلی - خبری؛


قابلیت های سرداران ایرانی حاضر در صحنه مقاومت ضد اشغالگری و مبارزه با تروریسم چیزی نیست که بر ناظران تحولات پنهان باشد، اما اینکه چرا رسانه های غربی و عربی آنهم در مقطع ائتلاف سازی جهانی علیه داعش وارد تعریف و تمجید از فردی در جایگاه فرمانده سپاه قدس شده اند، نیازمند تامل است.
 
به گزارش  جام جم، در بازه دو ماهه اخیر و به شکلی شدیدتر در دو هفته گذشته، رسانه های غربی و متعاقب آنها رسانه های وابسته عربی اقدام به تعریف های مشکوکی از نقش آفرینی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس کرده اند؛ مشکوک نه از حیث واقعیت این نقش آفرینی بلکه از بعد چرایی این تمجیدها از سوی رسانه هایی که گردانندگان آن به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران شهره اند.
 
از این گذشته، سردار سلیمانی همان فردی است که پیشتر در لیست سیاه آمریکایی ها قرار گرفته بود و تحت تعقیب تلقی می شد؛ اکنون چه اتفاقی رسانه های آمریکایی را به تعریف از نقش آفرینی او واداشته است؟
 
مرروی بر نگاه رسانه ها به سردار سلیمانی
 
عبارت هایی که در ادامه می آید بخشی از توصیف هایی است که رسانه های غربی و عربی درباره سردار سلیمانی کرده اند :
 
واشنگتن پست: ژنرال سلیمانی قوی ترین مرد خاورمیانه است
 
فایننشال تایمز: ژنرال سلیمانی قهرمان ملی ایرانیان است
 
العربیه:
سردار سلیمانی در کانون توجه قرار گرفته؛ آیا ایران در حال تدارک حضور وسیع فرامرزی است؟

 
بی بی سی اسپانیولی: ایالات متحده از ماه اوت درحال بمباران سازمانی است که خود را دولت اسلامی می نامد... ولی این ایران است که در خاک عراق حضور گسترده ای دارد و روز به روز تحت فرماندهی قاسم سلیمانی، نفوذ بیشتر و نقش فعال تری در عراق پیدا می کند.
 
شبکه بی بی سی: سرلشکر قاسم سلیمانی مرد قدرتمندی است که دیده نمی شود ولی احساس می شود.
 
گاردین: سردار سلیمانی بغداد را حفظ کرد / افزایش محبوبیت ایران در عراق
 
روزنامه الحیات چاپ لندن وابسته به عربستان سعودی: ایران به صورت میدانی در عراق نفوذ کرد به گونه ای که قاسم سلیمانی، ستاره حملات میدانی به داعش شد.نبرد آینده بین قاسم سلیمانی و ابوبکر بغدادی خواهد بود.

admin بازدید : 225 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (1)

 

 سی ان ان عربی در گزارشی دستاوردهای نبردهای زمینی عراق  را مرتبط با فعالیت های حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد. 

 
به گزارش راسخون، در این گزارش که شبکه العالم هم بخش هایی از آن را پخش کرد گفته شده است : «حاج قاسم سلیمانی اکنون اقداماتی در عراق انجام می دهد که آمریکاییها نمیدانند در خصوص آن چه واکنشی نشان دهند! آنها نمی دانند ایران و سلیمانی رفقایی هستند که باید از آنها استقبال کرد یا کماکان با تردید به آنها باید نگاه کنند؟»

admin بازدید : 159 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

سرلشکر فیروزآبادی

آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست

آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها با یک اتفاق سیاسی در کشورشان ثبات شخصیتی‌شان دچار اشکال شده است و درست در شرایطی که مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت و مطلوبی بود آن‌ها به زمین خوردند.
 

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 64 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

یک سخنرانی و چند واکنش

وقتی مقامات صهیونیستی از سخنرانی "سید" به دست و پا می افتند

 اگر میان ما درگیری رخ دهد، باید بدانیم که قدرت ضربه زنندگی حزب الله در سوریه فرسوده نشده چرا که او "سربازان" خود را به سوریه فرستاده نه "موشک" هایی که می تواند با آنها مناطق گسترده ای از اسراییل را هدف قرار دهد.
 
به گزارش  خبرگزاری حوزه، همان طور که پیش بینی می شد سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورا، توجه محافل خبری و صهیونیستی را برانگیخته است.
 
سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: درباره آنچه اسرائیلی‌ها می‌گویند و به صورت مداوم تهدید می کنند بخصوص پس از تجاوز اخیر به غزه و جنگ سوم (علیه) لبنان، تأکید می‌کنم که این تهدیدها از موضع قدرت نیست بلکه از روی ترس است... بنده (به اسرائیلی‌ها) می‌گویم که شما در طول مرز فلسطین اشغالی نقطه‌ای نخواهید یافت که در تیررس موشک‌های مقاومت لبنان نباشد. برای هر چه به ذهنتان می‌رسد باید کاملا حساب‌وکتاب کنید. ما همه این تهدیدهای اسرائیلی را نگرانی آنان و همچنین تلاش آنان برای ارعاب خودمان ارزیابی می‌کنیم اما ما که از جنگ نمی‌ترسیم، چطور می‌خواهند از تهدید به جنگ بترسانند؟! ... مقاومت امروز از همیشه قوی‌تر و دارای عزمی راسخ‌تر است.
 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 57 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

خشم عربستان از سردار قاسم سلیمانی

خشم عربستان از سردار قاسم سلیمانی

دولت فرانسه ابراز امیدواری کرد که ایران به کنفرانس حمایت از عراق و مبارزه با داعش که در پاریس تشکیل شد، دعوت شود. اما مقامات دولت آمریکا و عربستان سعودی با این پیشنهاد مخالفت کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از افکارنیوز ، پایگاه اینترنتی رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی نوشت جمهوری اسلامی ایران به یک بازیگر کلیدی در عراق، سوریه و به ویژه لبنان تبدیل شده است و این مسئله خشم رقبای عرب و سنی ایران به ویژه عربستان سعودی را برانگیخته است.
در چنین شرایطی انعقاد توافق میان مقامات تهران و کشورهای بزرگ درباره برنامه هسته ای ایران، بازگشت قدرتمندانه این کشور به صحنه منطقه ای را تثبیت خواهد کرد.
 
درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 640
  • بازدید کلی : 62,622
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی