loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
admin بازدید : 355 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

با توجه به بازدید بی سابقه شما عزیزان از سایت خنده فان امروز تصمیم گرفتیم هدیه ای بس بزرگ و با ارزش به بازدید کنندگان خنده فان تقدیم کنیم تا شاید با این کار بتونیم ذره ای از زحمات شما بازدیدکنندگان عزیز رو جبران کنیم

شما بازدید کننده عزیز می تونید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت کاملا رایگان یک شارژ 5000 تومانی ایرانسل رو دریافت کنید .

ضمنا آی پی شما در این بخش ذخیره میشه و هر بازدید کننده فقط یکبار می تونه وارد این بخش بشه و از این شارژ رایگان استفاده کنه

100% تضمینی 

برای دریافت کارت شارژ رایگان شکیبا باشید

کارت شارژ آماده شده است. برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 172 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)
قیمت انواع خودرو امروز در بازار و نمایندگی 
 
به گزارش فرهنگ نیوز، قیمت انواع خودرو در بازار و نمایندگی بدین شرح می باشد:
تمامی قیمت ها به تومان است
 
 

ادامه قیمت ها در ادامه مطلب

ایران خودرو

نام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )
وانت باردو 13,750,000 13,874,000
وانت باردو . دوگانه سوز 15,400,000 15,264,000
سمند SE - تک ایربگ 26,700,000 26,236,000
سمند SE - دو ایربگ 27,400,000 27,063,000
سمند LX - تک ایربگ 29,300,000 28,650,000
سمند LX - دو ایربگ 29,900,000 29,558,000
سمند LX . دوگانه سوز - دو ایربگ --- ---
سمند EF7 - تک ایربگ 29,100,000 28,860,000
سمند EF7 - دو ایربگ 29,800,000

29,687,000

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 869 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

کتاب عشق شیرین

آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری

” موفق ترین کتاب آموزش مسائل جنسی سال از نظر خوانندگان “

 

از عواقب خودارضایی با خبرید ؟ موثرترین راههای ترک ان را می دانید ؟

آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟

خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟

از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟ نظر خانم ها را در این مورد می دانید ؟

میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟

می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید ؟

جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمی گیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود …

 

میتونید گزیده این کتاب را در ادامه مطلب بخونید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 1759 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نام کتاب : کتاب 92 پوزیشن (حالت) رابطه جنسی
تعداد صفحا ت : 92 صفحه تصویر+ 27صفحه توضیحات همراه با تصویر
فرمت کتاب : PDF

یکی از مشکلات زوجین جوان عدم آموزش های لازم برای پوزیشن های زناشویی میباشد، این نا آشنایی بعضاً باعث ایجاد مشکلاتی جبران نا پذیر میشود، با آموزش صحیح این پوزیشن ها زوجین جوان زندگی با لذت تری خواهند داشت.

  • دارای متنوع ترین پوزیشن های جنسی
  • از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 192 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

بازار رادیاتور و پکیج‌ با شروع فصل سرد از رونق خوبی برخوردار شده و در این میان کالاهای ایرانی از بیشترین فروش برخوردارند و از رقبای خارجی‌شان پیشی‌ گرفته‌اند چراکه قیمت مناسب‌تر و خدمات پس از فروش بهتری دارند.

 

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا، از بازار تاسیسات و تجهیزات گرمایشی، این تجهیزات در ماه‌های اخیر به دلیل کاهش ساخت‌وساز و شرایط راکدی که در بازار مسکن حاکم شده است با فروش کمتری روبرو بوده‌اند که طبیعتا با تغییر فصل و افزایش نیاز، اکنون بازار کمی از رکود خارج شده و مردم نسبت به خرید اقبال نشان داده‌اند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 326 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با سال های ۲۰۱۵/۱۶ میلادی و ۱۴۳۶/۳۷ هجری قمری می باشد.
 
 
زمان سال تحویل در ایران :  ساعت ۲:۱۵:۱۱ ، روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 140 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
اگرچه با مصوبه دولت بنا بود نان از اول آذر گران شود اما همچنان چانه‌زنی‌‌ قیمتی ادامه دارد. در این میان، سهمیه ده روز نانوایان به قیمت قبل توزیع شده تا نان تا پایان دهه اول آذر با قیمت قبلی توزیع شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، اگرچه با مصوبه دولت بنا بود قیمت نان از ابتدای آذرماه افزایش یابد، اما همچنان چانه‌زنی‌ها بر سر قیمت نان در استان‌های مختلف و به خصوص پایتخت ادامه دارد و هنوز به جمع‌بندی لازم برای قیمت مناسب نان نرسیده است. در این میان، البته سناریوهای مختلف قیمتی مطرح است که به گفته فعالان صنفی حاضر در جلسه کارگروه کنترل بازار، وزنه حمایت از مصرف‌کنندگان در تعیین قیمت نان سنگین‌تر از تولیدکنندگان است.
 
اواسط آبان ماه بود که کارگروه کنترل بازار در تصمیمات خود برای افزایش قیمت نان به جمع‌بندی رسید اما قرار بر این شد که قیمت نان در هر یک از استانهای کشور، بنا به اقتضائات آن استان تعیین شود و کارگروهی هم به ریاست استانداران تشکیل شود تا در این مورد، نظرات کارشناسی را در کنار هم ارزیابی کرده و در مورد قیمت نان در استان خود تصمیم بگیرند.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 145 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

صادرات بیش از 3700 کالای ایرانی؛

بجز آبگوشت بزباش، در چه کالاهایی مزیت رقابتی داریم؟ +جداول

پاسخ منطقی به اظهارات مشاور روحانی این است که اگر واقعا تمام محصولاتی که در ایران تولید می‌شوند (البته به جز آبگوشت بزباش و قورمه سبزی)، توان رقابت با کالاهای خارجی را ندارند، چطور شاهد صادرات شمار زیادی از این کالاها به خارج از کشور هستیم؟
 
به گزارش مشرق، اکبر ترکان مشاور رئیس دولت یازدهم در اظهاراتی درباره وضعیت اقتصادی کشور پس از انقلاب اسلامی، گفته است: «اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت. در شرایط فعلی قابلیت رقابت در هیچ صنعتی را نداریم.»
 
تفسیر سخنان ترکان این است که محصولات صنایع و واحدهای تولیدی ایران از لحاظ کیفیت آنچنان در سطح پایین قرار دارند و از لحاظ قیمت تمام‌شده آنچنان گران هستند که اگر روزی واردات کالاهای مشابه به کشور آزاد شود (تعرفه واردات آنها صفر شود)، بدیهی است مردم طی یک واکنش معقولانه، اقدام به خرید کالاهای خارجی خواهند کرد و کالاهای داخلی به علت نداشتن قدرت رقابت، نابود می‌شوند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 154 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)
یک مقام مسئول با تایید اینکه افزایش ۳۰درصدی قیمت نان از اول آذر مصوبه هیات وزیران است، گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، علیرغم تمام تکذیب‌هایی که مسئولان دولتی و غیر دولتی طی یک ماه اخیر در خصوص تصویب افزایش قیمت نان داشتند، اما امروز به ناگاه مصوبه رسمی هیات وزیران مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت نان از اول آذر سال 93 منتشر شد.
 
این در حالی است که این مصوبه هنوز به نانوایی ها ابلاغ نشده و افزایش 30 درصدی قیمت نان هم رسماً از اول آذر عملیاتی نشده است.
 
خبرنگار تسنیم پیگیر دلایل تصویب این مصوبه و عدم ابلاغ و اجرای آن از مسئولان مربوطه شد که یک مقام مسئول در این باره با تائید وجود این مصوبه در دولت گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفت.
 
به گزارش تسنیم، هیات وزیران در تاریخ 14 آبان 93 تصویب کرده است، "قیمت انواع نان از اول آذر ماه 1393، حداکثر به میزان 30 درصد جهت جبران تعدیل قیمت گندم و افزایش سایر هزینه های دو سال اخیر کارخانجات آسیابانی و نانوایی ها نسبت به قیمت های رسمی و مصوب سال 1392 در سراسر کشور افزایش می یابد."
 
بر اساس این مصوبه، "قیمت فروش گندم از اول آذر ماه 1393 برای نانوایی های یارانه ای درب سیلو و انبارهای تحت اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران سراسر کشور از قرار هر کیلوگرم (650 / 6) ریال تعیین می شود و برای سایر متقاضیان گندم، براساس قیمت تمام شده محاسبه می شود."
admin بازدید : 74 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (1)

هر اتفاقی که در آن پول رد و بدل شود به اقتصاد ربط دارد، حتی در ایام سوگواری محرم. نذری های فراوان، پول مداح ها و سخنرانان، برپا کردن چادر هیات عزاداری و وسایل عزاداری از جمله مواردی است که برایش پول پرداخت می شود.



موضوع عزاداری محرم یکی از رسومی است که مخصوص ما ایرانی ها است و طبیعی است تولید و بازار محرم نیز برای ایران باشد و حتی به کشورهایی که شیعیان در آن به عزاداری می پردازند مانند پاکستان، افغانستان وعراق صادرات وسائل و لوازم عزاداری داشته باشیم اما حقیقت چیز دیگری است؛ ما حتی برای مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید واردات داشته باشیم چون تولیدکنندگان آن را به صرفه نمی دانند!

این برای اقتصاد ما فاجعه است که در ایام عزاداری باید طبل های ژاپنی و سنج های ایتالیایی و پرچم های چینی نقش اساسی ایفا کنند. مدتی پیش رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری گفت: "برخی از محصولات فرهنگی ایام محرم داخلی است اما بخش اعظم آن از چین وارد می‌شود چون تولید آنها در داخل صرفه اقتصادی ندارد. البته امیدوارم روزی تمام این محصولات در کشور تولید شود و با مبانی قانونی کشورمان نیز مطابقت داشته باشد.به دلیل این‌که بیشتر محصولات ایام محرم مثل طبل و سنج از مبادی غیرقانونی وارد می‌شود، قیمت مشخصی ندارد و نمی‌توان تعرفه ای را برای آن تعیین کرد. نمی‌توان گفت چند درصد از محصولات فرهنگی محرم وارداتی و چه میزان صادراتی است، گفت: بورس فروش محصولات ایام محرم در میدان بهارستان و میدان امام خمینی است و مردم می‌توانند برای تهیه این لوازم به این مراکز مراجعه کنند."

البته موضوع فقط وسایل و ادوات محرم نیست چراکه آمارهای گمرک نشان می دهد که واردات از چین رشد قابل توجهی داشته است.

طی 6 ماه نخست امسال واردات از کشور چین به 9 /5 میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد نشان می‌دهد. در نیمه اول سال گذشته 6 /3 میلیارد دلار کالا از چین وارد کشور شده بود که آمار گمرک از افزایش 3/2 میلیارد دلاری واردات از این کشور در سال جاری حکایت دارد.  از لحاظ وزنی نیز واردات از کشور چین در نیمه نخست امسال 53 درصد افزایش یافته است. طبق آمار گمرک، چینی‌ها بیش از یک‌پنجم کل واردات ایران در نیمه نخست امسال را از لحاظ ارزش دلاری به خود اختصاص داده‌اند.

طبل‌ها در سه جنس چوبی، استیل و آهنی هستند که ایرانی و چینی آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت طبل‌ها از 60 هزار تومان شروع می‌شود و نوع ژاپنی آن که اصل بوده و خیلی کم است حدود سه تا چهار میلیون تومان قیمت دارد

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 55 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

افزایش قیمت نان تا چند روز دیگر

دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران افزایش قیمت نان در روزهای آینده را پیش‌بینی کرد.

کاوه زرگران در این باره گفت: شنیده‌‌ها حاکی از آن است که طی چند روز آینده بخشی از یارانه گندم و آرد و در نتیجه نان حذف خواهد شد. این بدین معنی است که با توجه به افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت گندم مورد استفاده در آرد خبازی‌ها قطعا قیمت نان در چند روز آینده افزایش خواهد یافت. به گفته این فعال حوزه صنایع غذایی، پیش از این دو طرح برای آزادسازی قیمت آرد و نان مطرح شده بود که تاکنون هیچ‌یک از آنها اجرایی نشده‌اند. وی در این باره توضیح داد: حذف 20 تا 30 درصدی یارانه گندم و آرد برای همه انواع نان‌ها و همچنین حذف 20 تا 30درصدی یارانه گندم و آرد برای نان‌های سنتی و حذف کامل برای نان‌های حجیم و صنعتی پیش‌بینی شده بود که واضح است تحقق روش دوم خطر بزرگی برای واحدهای نان صنعتی کشور خواهد بود.
دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران افزود: اگر راهکار دوم اجرایی گردد نقض صریح ماده 110 قانون برنامه 5 ساله پنجم انجام شده است. براساس آیین‌نامه اجرایی ماده 110 برنامه پنجم (مصوب شورای اقتصاد) دولت موظف است کلیه خدمات و تمهیداتی را که برای نان سنتی فراهم می‌کند، با نرخ برابر برای نان صنعتی هم فراهم کند.

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 62,633
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی