loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 183 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

تبلیغات گسترده از اصلی ترین علل این کسب درآمد فیسبوک است و این شبکه اجتماعی فقط با رویداد چالش سطل آب یخ 100 میلیون دلار به جیب زده است.

 

منبع : فارس

طرح: محمدعلی خلجی

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 160 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

در پی حوادث اخیر فرانسه صورت گرفت:

پیام بسیار مهم ولی امر مسلمین جهان به جوانان اروپا و آمریکای شمالی + ترجمه، دستخط وPDF

در پی حوادث اخیر فرانسه و وقایع مشابه، امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان پیام مهمی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی صادر کردند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 417 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

برای حفظ لغات کافیست " کدینگ و تصویرسازی ذهنی " آنها را بخاطر بسپارید.

eclipse

مترادف : obstruction
کدینگ و تصویرسازی  :  یه سری از دخترا جدیدا وقتی کلیپس (e+clipse) میزنن جلوی نور خورشید رو هم میگیره!!! و کسوف و خسوف پیش میاد.
معنی : کسوف یا خسوف/گرفتگی
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 348 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

بستگی دارد بر روی سیستم شما ویندوز i32-Bit نصب باشد یا ویندوز i64-Bit. برای اینکه این موضوع را متوجه شوید:

 

برای Windows XP:

در Run تایپ کنید winmsd و OK کنید. اندکی تحمل کنید تا پنجره ای باز شود. در سمت راست پنجره عبارت Processor را بیابید. اگر با x86 آغاز شده باشد ، ویندوز شما i32-Bit است و اگر با ia64 آغاز شده است ویندوز شما i64-Bit است. بر این اساس فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

 

برای Windows Vista و Windows Seven:

در Run تایپ کنید msinfo32.exe و OK کنید. اندکی تحمل کنید تا پنجره ای باز شود. در سمت راست پنجره عبارت System Type را بیابید. اگر با x64 آغاز شده باشد ، ویندوز شما i64-Bit است ، در غیر اینصورت ویندوز شما i32-Bit می باشد. بر این اساس فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 225 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

رتبه بندی از نظر قدرت شناسایی و حذف ویروس ، Trojan ، Spyware ، Malware ، Worm ، HackTool و سایر بدافزارها.

 

نتیجه برخی آزمون‌ها: بعضی از آنتی ویروس ها پس از آنکه با تعداد و حجم بالایی از ویروس مواجه می شوند (مثلاً درگیر شدن با 7000 ویروس در یک Flash Memory جهت تست) ، قدرت تشخیص مطلوبی دارند اما سرعت تشخیص آن‌ها کــُند است و زمان زیادی نیاز است تا همه ویروس ها را به دام بیاندازند ؛ در طول این مدت ممکن است ویروس ، کاری که نباید صورت بگیرد را به اتمام برساند. همچنین بعضی از آنتی ویروس ها ، در شناسایی ویروس به درستی عمل می کنند اما در حذف آن ناتوانند. پاسخ آنتی ویروس ها به این آزمون‌ها تقریباً در یک رده است اما شناسایی ویروس های جدید که بخصوص از طریق Flash Memory ها منتقل می شوند یکی از مسائلی است که آنتی ویروس ها را از یکدیگر متمایز می کند. نوعی از ویروس‌یابی ، ویروس‌یابی Database است که در این روش ، لیستی از انواع آلودگی از طریق Update در اختیار آنتی ویروس قرار می گیرد و آنتی ویروس ، هنگام Scanning ، فایل ها را با لیست خود مقایسه می کند و در صورت مشابهت ، آن‌ها را Delete یا قرنطینه می کند. این نوع از ویروس‌‌یابی تقریباً در همه آنتی ویروس ها مشابه و نسبتاً موفقیت آمیز است ؛ اما ویروس‌‌‌یابی از روش الگوریتم‌‌خوانی ، نوعی از ویروس یابی است که نیاز به نوعی هوش مصنوعی دارد که آنتی ویروس بتواند کدنویسی یا الگوریتم را بخواند و یا رفتار یک الگوریتم را تشخیص دهد. کمتر آنتی ویروسی هست که بتواند در این زمینه موفق باشد. شیوه های دفع حملات اینترنتی بوسیله‌ی Anti-Hack و Firewall نیز در آنتی ویروس ها نسبتاً مشابه اما قدرت و عملکرد آن ها متفاوت می باشد. تمامی موارد فوق و پاره ای موارد تخصصی تر در مقایسه‌ی زیر در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 204 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

دانشمندان دانشگاه کمبریج می‌گویند: دویدن هایی که بطور مرتب انجام می شود، موجب رشد سلول‌های جدید در ناحیه ‌ای از مغز می‌شود که با حافظه ارتباط دارد و از این طریق حافظه را تقویت می کند. تیموتی باسی عصب شناس رفتاری و مجری این تحقیقات می گوید: مطالعات انجام شده بر روی موشها حاکی از آن است که تمرینات ایروبیک (هوازی) به رشد ماده خاکستری مغز کمک می کند. این پدیده را عصب زایی می نامند.

آنها می گویند: احتمالا این تاثیر در اثر افزایش جریان خون و یا افزایش میزان هورمونهایی است که درحین ورزش کردن آزاد می شود. محققان پس از آزمایش بافت مغز موشها مشاهده کردند، موشهایی که می دویدند در طول این آزمایش، ماده خاکستری جدید در مغزشان تولید شد.

نمونه های بافت چین دندانهای مغز که جزو معدود بخشهای مغز بزرگسالان است که سلولهای جدید در آنها رشد می کند، نشان داد بطور میانگین ۶ هزار یاخته جدید مغزی تولید شده است. مطالعات قبلی نشان داده بود ورزش منظم می تواند علایم افسردگی را بهبود بخشد.

admin بازدید : 170 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)
وزیر امور خارجه با اشاره به توهین به پیامبر اسلام در برخی رسانه‌های غربی به بهانه آزادی بیان، گفت: آزادی بیان به معنای آزادی توهین نیست.
 
به گزارش مهر، محمد جواد ظریف در حاشیه سفر به افغانستان  درباره اقدام موهن هفته نامه فرانسوی، گفت: توهین به ارزش‌ها یک نمود بارز افراط گرایی است و هیچ فرد معتدل و معتقد به آزادی اندیشه و بیان از این مفاهیم برای توهین به مقدسات دیگران سوء استفاده نمی‌کند.
 
وی تاکید کرد: این گونه اقدامات باعث تنفر و انزجار در آن جوامع و سایر جوامع خواهد شد.
 
ظریف با بیان اینکه اگر من جای مقامات غربی بودم نگاهی به جوانان کشورم می‌کردم که جذب داعش شده اند، ادامه داد: بسیاری از شهروندان این کشورها در عراق و سوریه به جنبش‌های افراطی پیوسته اند لذا مقامات این کشورها باید تلاش کنند یک آسیب شناسی مهم ارائه دهند که چرا اینقدر گرایش به افراط در کشورهای خودشان شکل گرفته است؟
 
وزیر امور خارجه کشورمان افزود: بر اساس آمار بین ۲۰ تا ۵۰ درصد جنگجویانی که در سوریه و عراق قتل و غارت می‌کنند شهروندان کشورهای اروپایی هستند.
 
وی تاکید کرد: آنها باید از خودشان بپرسند چه سیاست‌هایی باعث شده این افراد که در درون کشورهای اروپایی تربیت شده اند به سمت داعش و دیگر جریان‌های تندرو گرایش پیدا کنند؟
 

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 170 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

سرمای زمستون بعضی وقتها میتونه غافلگیر کننده باشه و از اونجایی که اکثر کارهای روزمره رو با دستهامون انجام میدیم، اولین قربانی های این سرما، دستهامون هستند. میخوایم ببینیم توی فصل سوز و سرما چطوری میشه از دستهامون بهتر مراقبت کنیم تا همیشه حس راحتی داشته باشیم و بتونیم کارهامون رو بدون مشکل انجام بدیم. یادتون باشه، دستهای یخ زده باعث میشن نتونم خیلی از کارهای دیگه رو هم انجام ندیم و این میتونه گاهی اوقات خطرناک باشه. این چند تا توصیه رو این زمستون امتحان کنید.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 209 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

جمع کردن لباسها برای سفر کار راحتیه. اما وقتی نوبت میرسه به وسایلی که یک خانم در سفر بهشون احتیاج پیدا می کنه، قضیه کمی پیچیده تر میشه. تا به حال خانمی رو دیدین که در شک و تردید باشه که اتوی لباس رو با خودش به سفر ببره یا نه؟ برای همه ی این مشکلات راهکار وجود داره. این مطلب ۱۰ تا ایده ی جالب برای مسافرت های معمولی و روتین خانم ها میده که میتونه خیلی از کارها رو براشون راحت تر کنه.

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 172 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)
قیمت انواع خودرو امروز در بازار و نمایندگی 
 
به گزارش فرهنگ نیوز، قیمت انواع خودرو در بازار و نمایندگی بدین شرح می باشد:
تمامی قیمت ها به تومان است
 
 

ادامه قیمت ها در ادامه مطلب

ایران خودرو

نام خودروقیمت بازار ( تومان )قیمت کارخانه ( تومان )
وانت باردو 13,750,000 13,874,000
وانت باردو . دوگانه سوز 15,400,000 15,264,000
سمند SE - تک ایربگ 26,700,000 26,236,000
سمند SE - دو ایربگ 27,400,000 27,063,000
سمند LX - تک ایربگ 29,300,000 28,650,000
سمند LX - دو ایربگ 29,900,000 29,558,000
سمند LX . دوگانه سوز - دو ایربگ --- ---
سمند EF7 - تک ایربگ 29,100,000 28,860,000
سمند EF7 - دو ایربگ 29,800,000

29,687,000

تعداد صفحات : 8

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 62,648
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی