loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 155 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

محمود کریمی گفته هر کدام از مداح ها برای خودشان شغلی دارند. او برای مثال به محمد طاهری اشاره کرد که دفتر فرهنگی دارد و البته از حسین سازور هم نام برد و گفت در کار «ساخت و ساز» است.
 
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه عماریون، شغل  برخی مداحان معروف به شرح زیر است :
 
۱-منصور ارضی
 
مشغول چه کاری است: در بازار پارچه فروش ها حجره دارد.
 
منصور ارضی که سال ها است بسیاری از عزاداران با صدای او عجین شده اند علاوه بر اینکه مداح و روضه خوان صنف لباس فروش هاست، در کسب و کار هم اهل همین صنف است. در بازار پارچه فروش ها حجره دارد و اینطور که شنیده می شود، ابوالفضل بختیاری (دامادش) که او هم از مداحان کشور است، علاوه بر کارهای خودش، کمک دست پدرزن در این کار هم هست.
 
۲- سعید حدادیان
 
سعید حدادیان خارج از حسینه و هیئت، در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران کار می کند و البته در همین دانشگاه هم برخی دروس مرتبط با معارف را تدریس می کند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 184 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

گزارشی از اشاره رهبر معظم انقلاب

هواپیماهای ترابری آمریکا چه سلاح‌هایی به داعش هدیه دادند + تصاویر و جزئیات

امروز رهبر انقلاب اشاره‌ای به ارسال محموله‌هایی از مهمات توسط آمریکا به داعش داشتند. برای بررسی بیشتر موضوع تنها فیلم منتشره از این محوله‌ها را بررسی و به نتایج قابل توجهی دست یافتیم.
 
به گزارش  تسنیم، امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه در تهران، میزبان علماء، اندیشمندان و میهمانان شرکت کننده در «کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی» بودند.
 
ایشان در این دیدار، به بیان سخنان مهمی در مورد آخرین تحولات منطقه به خصوص عراق و سوریه و همچنین عملکرد گروه‌های تکفیری پرداختند.
 
در بخشی از سخنان امروز، رهبر معظم انقلاب اشاره به اقدام اخیر و مکرر هواپیماهای ترابری آمریکا در پرتاب تجهیزات جنگی برای گروه موسوم به داعش در عراق کرده و فرمودند: آمریکایی‌ها با وجود این اقدامات، در ظاهر مدعی تشکیل ائتلاف ضدداعش هستند که یک دروغ محض است زیرا هدف اصلی این ائتلاف زنده نگه داشتن فتنه جنگ و درگیری میان مسلمانان است که البته به اهداف خود نخواهند رسید.
 

گزارشی از اشاره رهبر معظم انقلاب / هواپیماهای ترابری آمریکا چه سلاح‌هایی به داعش هدیه دادند + تصاویر و جزئیات


پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 145 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

صادرات بیش از 3700 کالای ایرانی؛

بجز آبگوشت بزباش، در چه کالاهایی مزیت رقابتی داریم؟ +جداول

پاسخ منطقی به اظهارات مشاور روحانی این است که اگر واقعا تمام محصولاتی که در ایران تولید می‌شوند (البته به جز آبگوشت بزباش و قورمه سبزی)، توان رقابت با کالاهای خارجی را ندارند، چطور شاهد صادرات شمار زیادی از این کالاها به خارج از کشور هستیم؟
 
به گزارش مشرق، اکبر ترکان مشاور رئیس دولت یازدهم در اظهاراتی درباره وضعیت اقتصادی کشور پس از انقلاب اسلامی، گفته است: «اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت. در شرایط فعلی قابلیت رقابت در هیچ صنعتی را نداریم.»
 
تفسیر سخنان ترکان این است که محصولات صنایع و واحدهای تولیدی ایران از لحاظ کیفیت آنچنان در سطح پایین قرار دارند و از لحاظ قیمت تمام‌شده آنچنان گران هستند که اگر روزی واردات کالاهای مشابه به کشور آزاد شود (تعرفه واردات آنها صفر شود)، بدیهی است مردم طی یک واکنش معقولانه، اقدام به خرید کالاهای خارجی خواهند کرد و کالاهای داخلی به علت نداشتن قدرت رقابت، نابود می‌شوند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 154 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)
یک مقام مسئول با تایید اینکه افزایش ۳۰درصدی قیمت نان از اول آذر مصوبه هیات وزیران است، گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، علیرغم تمام تکذیب‌هایی که مسئولان دولتی و غیر دولتی طی یک ماه اخیر در خصوص تصویب افزایش قیمت نان داشتند، اما امروز به ناگاه مصوبه رسمی هیات وزیران مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت نان از اول آذر سال 93 منتشر شد.
 
این در حالی است که این مصوبه هنوز به نانوایی ها ابلاغ نشده و افزایش 30 درصدی قیمت نان هم رسماً از اول آذر عملیاتی نشده است.
 
خبرنگار تسنیم پیگیر دلایل تصویب این مصوبه و عدم ابلاغ و اجرای آن از مسئولان مربوطه شد که یک مقام مسئول در این باره با تائید وجود این مصوبه در دولت گفت: دولت بنا به مصالحی فعلاً جلوی ابلاغ و اجرای این مصوبه را گرفت.
 
به گزارش تسنیم، هیات وزیران در تاریخ 14 آبان 93 تصویب کرده است، "قیمت انواع نان از اول آذر ماه 1393، حداکثر به میزان 30 درصد جهت جبران تعدیل قیمت گندم و افزایش سایر هزینه های دو سال اخیر کارخانجات آسیابانی و نانوایی ها نسبت به قیمت های رسمی و مصوب سال 1392 در سراسر کشور افزایش می یابد."
 
بر اساس این مصوبه، "قیمت فروش گندم از اول آذر ماه 1393 برای نانوایی های یارانه ای درب سیلو و انبارهای تحت اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران سراسر کشور از قرار هر کیلوگرم (650 / 6) ریال تعیین می شود و برای سایر متقاضیان گندم، براساس قیمت تمام شده محاسبه می شود."
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 180 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

وزیر بهداشت با اشاره به جدیدترین توصیه رهبر معظم انقلاب درباره حوزه سلامت؛ گفت : آخرین جمله ایشان این بود که سرکشی‌های که به استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق محروم می‌کنید، کار خیلی خوبی است و ادامه یابد.
 
به گزارش راسخون، سیدحسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان که همیشه دغدغه رسیدگی مطلوب به درمان مردم را دارند، اظهار داشت: در شب‌های ایام دهه‌های محرم بود که چند دقیقه ای خدمت ایشان بودم، در همین آخرین دیداری که خدمت ایشان بودم مطالبی را فرمودند.
 
وی درباره پیام رفتاری و عملی رهبر معظم انقلاب در زمان بستری‌شان در یک بیمارستان دولتی عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد امام بزرگوار هم همین کار را کردند، بنده خاطرم هست حتی توصیه شده بود به آمدن پزشک از خارج از کشور؛ که ایشان نپذیرفتند، رهبر معظم انقلاب هم طبیعی است که همان مسیر امام (ره) را ادامه می‌دهند.
 
هاشمی عنوان کرد: این اعتماد ایشان در بیانات‌شان در زمان ترخیص که زبان تشکر بود از تمام کسانی که ابراز محبت کرده بودند از جمله جامعه پزشکی و اعتمادشان به پزشکان کشور کاملاً مشخص بود.
 
وزیر بهداشت بیان کرد: فکر می‌کنم که هر کسی هم متوجه می‌شود که بهترین خدمت توسط خود ایرانیان و فرزندان این سرزمین که متبحر و عالم هستند و در زمینه دانش و مهارت واقعاً کم نظیر هستند، ارائه می‌شود.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: بنده تصورم این است که همه ایرانی‌ها هم تاسی می‌کنند، حالا شاید افرادی باشند که کم اعتماد باشند، مسلماً اختیار با خودشان است و طبیعی است که گرفتار دلالان بین المللی می‌شوند و ما در اینجا عوارض آن را می‌بینیم، البته خوشحال هستیم که این موارد کمتر شده است و در عین حال نسبت به افرادی که به پزشکان کشور اعتماد نمی‌کنند و برای درمان به خارج از کشور سفر می‌کنند و گرفتار دلالان بین‌المللی می‌شوند، هشدار داد.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 134 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

5 آذر
ولادت امام محمد باقر علیه السلام [ 3 صفر ]
روز بسیج مستضعفان

7 آذر
روز نیروی دریایی

9 آذر
ولادت امام موسی کاظم علیه السلام [ 7 صفر ]

10 آذر
روز مجلس
روز جهانی مبارزه با ایدز [ 1 December ]

11 آذر
روز خانواده و تکریم بازنشستگان

12 آذر
تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
روز جهانی معلولان [ 3 December ]

13 آذر
روز بیمه

15 آذر
روز حسابدار

16 آذر
روز دانشجو
روز جهانی هواپیمایی [ 7 December ]

22 آذر - تعطیل
اربعین حسینی [ 20 صفر ]

25 آذر
روز پژوهش

26 آذر
روز تجلیل از اسرا و مفقودین
روز حمل و نقل و رانندگان

27 آذر
روز وحدت حوزه و دانشگاه

29 آذر
روز وقف

30 آذر - تعطیل
رحلت رسول اکرم ص (11ق) [ 28 صفر ]
شهادت امام حسن مجتبی ع (50ق) [ 28 صفر ]
شب یلدا

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 54 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

محفاظ معروف، مردی است با سری تراشیده و چهره ای کاملا جدی. می‌گویند در مراسم عروسی‌اش با دختر سید حسن در حالی که داماد بود، اما کارش را انجام داد و اجازه نداد دبیر کل حزب الله از باقلواهای داخل مجلس بخورد زیرا نمی دانست از کجا تهیه شده.
 
به گزارش  فارس، آقای سپر لقبی است که به او داده اند زیرا همیشه در کنار سید حسن نصرالله می بینیم. آنقدر به کارش مسلط است که تا زمان حیات او بعید به نظر می رسد کسی بتواند خدشه ای به دبیر کل حزب الله لبنان وارد کند. نگاه های گیرا و پر جذبه او زمانی که به جمعیت نگاه می‌کند نافذ است.
 

«آقای سپر»، محافظ سید، در کنار مادر + تصاویر


پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 139 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

چه فتنه ای در راه است؟

از حمله به «آیت‌الله خوشوقت» تا حمله به «رحیم‌پور ازغدی»

  زمانی که پیامبر (ص) توانست محبوبیّت فراوانی کسب کند، «قریش» دنبال یک راه چاره بود تا بتواند در ایام «حج» (که «مردم» زیادی از نقاط مختلف به «مکه» می آمدند) جلوی تاثیر «پیامبر» (ص) را بگیرد. در جلسه ای که در «دار الندوه» (محل تشکیل جلسات مهم «قریش») برقرار شد، تمامی گزینه ها را بررسی […]
 
به گزارش راسخون به نقل از فتن، زمانی که پیامبر (ص) توانست محبوبیّت فراوانی کسب کند، «قریش» دنبال یک راه چاره بود تا بتواند در ایام «حج» (که «مردم» زیادی از نقاط مختلف به «مکه» می آمدند) جلوی تاثیر «پیامبر» (ص) را بگیرد.
 
در جلسه ای که در «دار الندوه» (محل تشکیل جلسات مهم «قریش») برقرار شد، تمامی گزینه ها را بررسی کردند. برخی گفتند که بگوییم محمّد، «دروغگو» است. اما «ولید بن مغیره» این نظر را رد کرد و گفت: همه می دانند که محمّد، راستگو و امین است.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 145 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، قرعه کشی از میان شرکت کنندگان در طرح آموزش مجازی عمره 29 آبان ماه انجام شد و نتایج آن از روز اول آذرماه در سایت قابل رویت است.

 

بنابراین گزارش، دانشجویانی که در مراجعه به سامانه با پیغام "نام کاربری و گذرواژه در سیستم شناخته شده نیست. فقط زائرینی می توانند از این بخش وارد شوند که کاروان آنها تعیین شده باشد" و یا "کدملی و شماره شناسنامه شناخته شده نیست مواجه شوند" به منزله عدم انتخاب ایشان در قرعه کشی است.(این پیغام اشتباه تا لحظات دیگر اصلاح خواهد شد)

 

گفتنی است،از میان شرکت کنندگان در این طرح 1000نفر با قرعه کشی به عنوان زائر اصلی انتخاب شده اند و باید مراحل ثبت نام نهایی را از روز اول تا هشتم آذرماه در سایت لبیک انجام دهند.لازم به ذکر است به پذیرفته شدگان در این طرح از سوی ستاد پیامک ارسال شده است.

 

برای اطلاع از نتایج قرعه کشی آموزش مجازی کلیک کنید

تعداد صفحات : 8

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 688
  • بازدید کلی : 62,670
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی