loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 159 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس که مقابل محوطه چمن درب اصلی مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند زیر بارش باران خیس شدند.
 
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 18  امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما تعدادی از هواداران دو تیم پشت درهای ورزشگاه آزادی منتظر باز شدن پارکینگ‌ها و درب اصلی مجموعه آزادی هستند.
 
هوادارانی که از شهرستان‌های مختلف برای تماشای بازی به تهران آمدند در خودروهای خود در پشت در پارکینگ‌ها استراحت می‌کنند و البته تعداد دیگری از هواداران که از شب قبل در چادرها مقابل ورزشگاه آزادی خوابیده‌اند به علت بارش باران خیس شدند.
 
همچنین شهرداری تهران با احداث محلی در پارک خرگوش‌دره شرایط مناسبی را برای اسکان تماشاگران در نظر گرفته است که آنها با حضور در این محل به استراحت بپردازند.
 
* تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعات ابتدایی صبح امروز مشغول کوری‌خواندن برای یکدیگر هستند و با تشویق تیم‌های خود به این شکل خود را سرگرم کرده تا مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند.
 
غلامرضا بهروان روز گذشته اعلام کرد که درهای استادیوم آزادی از ساعت 12 به روی هواداران دو تیم باز خواهد شد.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 158 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)
خبرگزاری رسمی چین در تحلیلی از مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین نوشت هنوز وقوع توافق تاریخی هسته‌ای امکانپذیر است.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، خبرگزاری شینهوا در تحلیل مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه‌ آلمان) نوشت که علیرغم اختلافات موجود همچنان حصول یک توافق تاریخی هسته‌ای بالقوه بین طرفین مذاکره امکانپذیر است.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 176 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

گفت‌وگو با دکتر عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای


در طول یک سال اخیر، رهبر معظم انقلاب درباره‌ی فرایند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای غربی و رفتار و عملکرد آنان سخنان مختلفی بیان کرده‌اند. موضع‌گیری صریح و قاطع علیه رژیم صهیونیستی در آستانه‌ی مذاکرات ژنو یا میزان نیاز عملی ایران به ۱۹۰ هزار سو از مهم‌ترین موضوعاتی بود که از سوی ایشان بیان شد و به عقیده‌ی کارشناسان و تحلیلگران بر روند مذاکرات تأثیرگذار بود.

به گزارش ، khamenei.ir در گفت‌وگو با دکتر سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ به بررسی نقش رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای پرداخته.

دکتر عراقچی در این گفت‌وگو همچنین درباره‌ی نحوه‌ی تعامل تیم مذاکره‌کننده با رهبر معظم انقلاب و چگونگی تعیین خطوط قرمز هسته‌ای نیز توضیحاتی داد.

متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است :

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 193 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

گزارش تحلیلی - خبری؛


قابلیت های سرداران ایرانی حاضر در صحنه مقاومت ضد اشغالگری و مبارزه با تروریسم چیزی نیست که بر ناظران تحولات پنهان باشد، اما اینکه چرا رسانه های غربی و عربی آنهم در مقطع ائتلاف سازی جهانی علیه داعش وارد تعریف و تمجید از فردی در جایگاه فرمانده سپاه قدس شده اند، نیازمند تامل است.
 
به گزارش  جام جم، در بازه دو ماهه اخیر و به شکلی شدیدتر در دو هفته گذشته، رسانه های غربی و متعاقب آنها رسانه های وابسته عربی اقدام به تعریف های مشکوکی از نقش آفرینی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس کرده اند؛ مشکوک نه از حیث واقعیت این نقش آفرینی بلکه از بعد چرایی این تمجیدها از سوی رسانه هایی که گردانندگان آن به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران شهره اند.
 
از این گذشته، سردار سلیمانی همان فردی است که پیشتر در لیست سیاه آمریکایی ها قرار گرفته بود و تحت تعقیب تلقی می شد؛ اکنون چه اتفاقی رسانه های آمریکایی را به تعریف از نقش آفرینی او واداشته است؟
 
مرروی بر نگاه رسانه ها به سردار سلیمانی
 
عبارت هایی که در ادامه می آید بخشی از توصیف هایی است که رسانه های غربی و عربی درباره سردار سلیمانی کرده اند :
 
واشنگتن پست: ژنرال سلیمانی قوی ترین مرد خاورمیانه است
 
فایننشال تایمز: ژنرال سلیمانی قهرمان ملی ایرانیان است
 
العربیه:
سردار سلیمانی در کانون توجه قرار گرفته؛ آیا ایران در حال تدارک حضور وسیع فرامرزی است؟

 
بی بی سی اسپانیولی: ایالات متحده از ماه اوت درحال بمباران سازمانی است که خود را دولت اسلامی می نامد... ولی این ایران است که در خاک عراق حضور گسترده ای دارد و روز به روز تحت فرماندهی قاسم سلیمانی، نفوذ بیشتر و نقش فعال تری در عراق پیدا می کند.
 
شبکه بی بی سی: سرلشکر قاسم سلیمانی مرد قدرتمندی است که دیده نمی شود ولی احساس می شود.
 
گاردین: سردار سلیمانی بغداد را حفظ کرد / افزایش محبوبیت ایران در عراق
 
روزنامه الحیات چاپ لندن وابسته به عربستان سعودی: ایران به صورت میدانی در عراق نفوذ کرد به گونه ای که قاسم سلیمانی، ستاره حملات میدانی به داعش شد.نبرد آینده بین قاسم سلیمانی و ابوبکر بغدادی خواهد بود.

admin بازدید : 225 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (1)

 

 سی ان ان عربی در گزارشی دستاوردهای نبردهای زمینی عراق  را مرتبط با فعالیت های حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد. 

 
به گزارش راسخون، در این گزارش که شبکه العالم هم بخش هایی از آن را پخش کرد گفته شده است : «حاج قاسم سلیمانی اکنون اقداماتی در عراق انجام می دهد که آمریکاییها نمیدانند در خصوص آن چه واکنشی نشان دهند! آنها نمی دانند ایران و سلیمانی رفقایی هستند که باید از آنها استقبال کرد یا کماکان با تردید به آنها باید نگاه کنند؟»

admin بازدید : 159 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

سرلشکر فیروزآبادی

آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست

آمریکا در روزهای پایانی مذاکرات در چهره نتانیاهو وارد شده است/ نقش جهادگونه ظریف و همکارانش/ به فرموده رهبری امیدی به آمریکایی‌ها نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها با یک اتفاق سیاسی در کشورشان ثبات شخصیتی‌شان دچار اشکال شده است و درست در شرایطی که مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت و مطلوبی بود آن‌ها به زمین خوردند.
 

 

admin بازدید : 74 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (1)

هر اتفاقی که در آن پول رد و بدل شود به اقتصاد ربط دارد، حتی در ایام سوگواری محرم. نذری های فراوان، پول مداح ها و سخنرانان، برپا کردن چادر هیات عزاداری و وسایل عزاداری از جمله مواردی است که برایش پول پرداخت می شود.



موضوع عزاداری محرم یکی از رسومی است که مخصوص ما ایرانی ها است و طبیعی است تولید و بازار محرم نیز برای ایران باشد و حتی به کشورهایی که شیعیان در آن به عزاداری می پردازند مانند پاکستان، افغانستان وعراق صادرات وسائل و لوازم عزاداری داشته باشیم اما حقیقت چیز دیگری است؛ ما حتی برای مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید واردات داشته باشیم چون تولیدکنندگان آن را به صرفه نمی دانند!

این برای اقتصاد ما فاجعه است که در ایام عزاداری باید طبل های ژاپنی و سنج های ایتالیایی و پرچم های چینی نقش اساسی ایفا کنند. مدتی پیش رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری گفت: "برخی از محصولات فرهنگی ایام محرم داخلی است اما بخش اعظم آن از چین وارد می‌شود چون تولید آنها در داخل صرفه اقتصادی ندارد. البته امیدوارم روزی تمام این محصولات در کشور تولید شود و با مبانی قانونی کشورمان نیز مطابقت داشته باشد.به دلیل این‌که بیشتر محصولات ایام محرم مثل طبل و سنج از مبادی غیرقانونی وارد می‌شود، قیمت مشخصی ندارد و نمی‌توان تعرفه ای را برای آن تعیین کرد. نمی‌توان گفت چند درصد از محصولات فرهنگی محرم وارداتی و چه میزان صادراتی است، گفت: بورس فروش محصولات ایام محرم در میدان بهارستان و میدان امام خمینی است و مردم می‌توانند برای تهیه این لوازم به این مراکز مراجعه کنند."

البته موضوع فقط وسایل و ادوات محرم نیست چراکه آمارهای گمرک نشان می دهد که واردات از چین رشد قابل توجهی داشته است.

طی 6 ماه نخست امسال واردات از کشور چین به 9 /5 میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد نشان می‌دهد. در نیمه اول سال گذشته 6 /3 میلیارد دلار کالا از چین وارد کشور شده بود که آمار گمرک از افزایش 3/2 میلیارد دلاری واردات از این کشور در سال جاری حکایت دارد.  از لحاظ وزنی نیز واردات از کشور چین در نیمه نخست امسال 53 درصد افزایش یافته است. طبق آمار گمرک، چینی‌ها بیش از یک‌پنجم کل واردات ایران در نیمه نخست امسال را از لحاظ ارزش دلاری به خود اختصاص داده‌اند.

طبل‌ها در سه جنس چوبی، استیل و آهنی هستند که ایرانی و چینی آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت طبل‌ها از 60 هزار تومان شروع می‌شود و نوع ژاپنی آن که اصل بوده و خیلی کم است حدود سه تا چهار میلیون تومان قیمت دارد

 

admin بازدید : 175 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (2)
عزت الله ضرغامی پس از 10 سال ریاست بر مهم ترین سازمان رسانه ای کشور ، روز گذشته سکان هدایت صدا و سیما را به محمد سرافراز سپرد.


نظر شما درباره عملکرد ضرغامی چیست؟ از کارنامه تلویزیون راضی بوده اید؟ از بین 1 تا 20 چه نمره ای به او می دهید؟

ابتدا عملکرد عزت الله ضرغامی و سر فصل اتفاقات مهم مدیریت 10 ساله او را به طور خلاصه مرور کنیم :

- راه‌اندازی 11 شبکه جدید تلویزیونی داخلی و 6 شبکه خارجی

- تاسیس 15 شبکه رادیویی

- افزایش سریال‌سازی و ایجاد تنوع در ژانر سریال ها و ابداع ژانر ماورایی

- تولید سریال های فاخر «یوسف پیامبر(ع)»، «مختارنامه»، «بشارت منجی»، «روزگار قریب»، «در چشم باد»، «کلاه پهلوی»، «نردبام آسمان»، «مدار صفر درجه» و «شهریار»

- مهم ترین چالش ضرغامی چگونگی پوشش رسانه ای اتفاقات سال 88 بود؛ از برگزاری مناظره میان کاندیداهای ریاست جمهوری تا آشوب های خیابانی

- تبدیل دانشکده صداوسیما به دانشگاه

- تحول در بخش های خبری

 

مهم ترین انتقادهای صورت گرفته علیه عزت الله ضرغامی:

افزایش تبلیغات تلویزیونی حتی در برنامه های کودک ، تعطیلی بسیاری از پروژه ها به خاطر عدم بودجه ، عقب ماندن از شبکه های فارسی زبان که به شکل قارچ گونه تلویزیون ما را احاطه کرده اند، توقیف چند سریال از جمله سرزمین کهن و جاده قدیم ، خالی بودن مقطعی کنداکتور از سریال ها و برنامه های جذاب ، افتتاح شبکه های دیجیتال در شرایطی که سازمان بودجه کافی برای پر کردن آنتن ها ندارد، پایین بودن کیفیت بسیاری از سریال ها و تله فیلم ها ، ممنوع التصویر شدن برخی مجریان تلویزیون و ....

منتظر دیدگاه شما درباره عملکرد 10 سال عزت الله ضرغامی در سازمان صدا و سیما هستیم.

از بین 1 تا 20 چه نمره ای به او می دهید؟

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 69 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

همه عوامل این فیلم از بانوان سینمایی هستند.

 فیلم «پانسیون دختران» به تهیه‌کنندگی حسن داها و مریم ابراهیم‌وند برای اولین بار بازیگران و تمامی عوامل تولید را از میان بانوان سینمای ایران انتخاب کرد.

در این فیلم ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، سحر قریشی ، ملیکا شریفی نیا ،حدیثه تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری،ژاکلین آواره به همراه تعداد دیگری از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین می روند و مریم ابراهیم وند این بار به عنوان کارگردان اولین تجربه فیلم بلند خود را پشت سرمی گذارد .

ادامه در ادامه مطلب

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 55 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

افزایش قیمت نان تا چند روز دیگر

دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران افزایش قیمت نان در روزهای آینده را پیش‌بینی کرد.

کاوه زرگران در این باره گفت: شنیده‌‌ها حاکی از آن است که طی چند روز آینده بخشی از یارانه گندم و آرد و در نتیجه نان حذف خواهد شد. این بدین معنی است که با توجه به افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت گندم مورد استفاده در آرد خبازی‌ها قطعا قیمت نان در چند روز آینده افزایش خواهد یافت. به گفته این فعال حوزه صنایع غذایی، پیش از این دو طرح برای آزادسازی قیمت آرد و نان مطرح شده بود که تاکنون هیچ‌یک از آنها اجرایی نشده‌اند. وی در این باره توضیح داد: حذف 20 تا 30 درصدی یارانه گندم و آرد برای همه انواع نان‌ها و همچنین حذف 20 تا 30درصدی یارانه گندم و آرد برای نان‌های سنتی و حذف کامل برای نان‌های حجیم و صنعتی پیش‌بینی شده بود که واضح است تحقق روش دوم خطر بزرگی برای واحدهای نان صنعتی کشور خواهد بود.
دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران افزود: اگر راهکار دوم اجرایی گردد نقض صریح ماده 110 قانون برنامه 5 ساله پنجم انجام شده است. براساس آیین‌نامه اجرایی ماده 110 برنامه پنجم (مصوب شورای اقتصاد) دولت موظف است کلیه خدمات و تمهیداتی را که برای نان سنتی فراهم می‌کند، با نرخ برابر برای نان صنعتی هم فراهم کند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 662
  • بازدید کلی : 62,644
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی