loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 57 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)
فارس نوشت: ...
فردا در خانه ملت در بهارستان چه خبر است؟
نمایندگان مجلس فردا صلاحیت و برنامه‌های چهارمین فرد معرفی‌شده دولت یازدهم به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می‌کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی فردا (سه‌شنبه)‌ 27 آبان‌ماه خانه ملت، برای چهارمین بار از آغاز بکار دولت یازدهم، صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور سه‌شنبه هفته گذشته 20 آبان طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی «فخرالدین احمدی‌دانش‌آَشتیانی» را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی سکّان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور کسب رأی اعتماد به خانه ملت معرفی کرد.

رئیس‌جمهور پیش از این «جعفر میلی‌منفرد»، «رضا فرجی‌دانا» و «محمود نیلی‌احمدآبادی» را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کرده بود که میلی‌منفرد نتواست از پارلمان رأی اعتماد بگیرد، اما فرجی‌دانا توانست از فیلتر بهارستان بگذرد اما عملکرد نادرست آقای وزیر و انتصابات مسئله‌دارش در این وزارتخانه کلیدی، نمایندگان مجلس را بر آن داشت تا با استیضاح، رأی اعتمادشان را از وی بردارند آن هم در شرایطی که تنها چند ماهی بیش، از عمر وزارت فرجی‌دانا نگذشته بود.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 70 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش افكار، روز یک شنبه در جریان مراسم تشیع پیکر خواننده محبوب پاپ «مرحوم مرتضی پاشایی» که با حضور جمعی از علاقمندان و طرفداران وی و هنرمندان برگزار گردید، ایرانسل با ارسال پیامکی با محتوای زیر به جمع سوءاستفاده کنندگان از غم و اندوه مردم و نام مرتضی پاشایی پیوست:

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 72 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه 16 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد 1363/5/20) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فارس، پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 63 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

یک نماینده مجلس می‌گوید : اگر بانک‌ها به دریافت کارمزد بابت تراکنش ادامه دادند مردم استفاده از کارت‌های بانکی را کنار بگذارند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، موضوع دریافت کارمزد بابت تراکنش‌های بانکی باعث گله‌مندی مردم شده و بی‌اعتمادی آن‌ها را به نظام بانکی تشدید کرده است.
 
نظام بانکی از چندی پیش به دنبال ترغیب و تشویق مردم جهت استفاده از کارت خوان‌ها و خدمات الکترونیکی بانک‌ها هستند اما امروزه بانک‌ها با تغییر موضع 180 درجه‌ای اقدام به دریافت کارمزد در قبال خدمات الکترونیکی و بانکی کرده‌اند که این موضوع در مجلس موافق و مخالفانی دارد. 
 
پورابراهیمی: دریافت کارمزد از مردم بابت خدمات بانکی اشکالی ندارد
 
"محمدرضا پورابراهیمی" نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که از موافقان این رویه در بانک‌ها است، به باشگاه خبرنگاران می‌گوید: چه اشکالی دارد بانک‌ها در قبال خدمتی که به مردم می‌دهند، پول بگیرند.
 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 64 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

یک سخنرانی و چند واکنش

وقتی مقامات صهیونیستی از سخنرانی "سید" به دست و پا می افتند

 اگر میان ما درگیری رخ دهد، باید بدانیم که قدرت ضربه زنندگی حزب الله در سوریه فرسوده نشده چرا که او "سربازان" خود را به سوریه فرستاده نه "موشک" هایی که می تواند با آنها مناطق گسترده ای از اسراییل را هدف قرار دهد.
 
به گزارش  خبرگزاری حوزه، همان طور که پیش بینی می شد سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورا، توجه محافل خبری و صهیونیستی را برانگیخته است.
 
سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: درباره آنچه اسرائیلی‌ها می‌گویند و به صورت مداوم تهدید می کنند بخصوص پس از تجاوز اخیر به غزه و جنگ سوم (علیه) لبنان، تأکید می‌کنم که این تهدیدها از موضع قدرت نیست بلکه از روی ترس است... بنده (به اسرائیلی‌ها) می‌گویم که شما در طول مرز فلسطین اشغالی نقطه‌ای نخواهید یافت که در تیررس موشک‌های مقاومت لبنان نباشد. برای هر چه به ذهنتان می‌رسد باید کاملا حساب‌وکتاب کنید. ما همه این تهدیدهای اسرائیلی را نگرانی آنان و همچنین تلاش آنان برای ارعاب خودمان ارزیابی می‌کنیم اما ما که از جنگ نمی‌ترسیم، چطور می‌خواهند از تهدید به جنگ بترسانند؟! ... مقاومت امروز از همیشه قوی‌تر و دارای عزمی راسخ‌تر است.
 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 67 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

درباره محمد سرافراز رئیس جدید سازمان صدا و سیما

 از امروز محمد سرافراز رئیس جدید صدا و سیماست. سابقه او در جنگ‌های روانی بین‌المللی نوید خوبی برای آینده صدا و سیماست.
 
به گزارش تسنیم، محمد سرافراز مدیر شبکه‌های پرس تی‌وی، هیسپان تی‌وی، معاونت برون‌مرزی صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی است. او دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه بیروت است و به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط است.
 
او کتابی به‌زبان عربی با موضوع تکفیری‌ها نوشته که در میانه دهه هشتاد در بیروت منتشر شده است. شبکه پرس تی‌وی، العالم، آی‌فیلم و هیسپان تی‌وی چهار شبکه‌ای است که وی آن‌ها را در سال‌های اخیر در مجموعه سازمان صدا و سیما راه‌اندازی کرده با این شبکه‌ها استانداردهای تلویزیون را تغییر داد.
 
سرافراز برادر دو شهید است. برادر بزرگ او جواد سرافراز مسئول دفتر دکتر سیدمحمد بهشتی بوده و به‌همراه وی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 به شهادت می‌رسد. برادر دیگر سرافراز در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده است. پدر وی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سرافراز نیز نماینده ولی فقیه در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود.
 
سرافراز که از زمان محمد هاشمی در سازمان صدا و سیما حضور داشته و از قدیمی‌ترین مدیران این رسانه است، به‌عنوان چهره‌ای پاک شناخته می‌شود. او فردی جدی و ساده‌زیست است. سال‌های طولانی ــ و شاید هم تا همین حالا ــ در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کرده است. اتومبیل او برای سال‌ها یک پژو 405 بوده و در اکثر مواقع شخصاً رانندگی می‌کرده است. شاید همین سلامت مالی سبب شده که در طول سال‌های طولانی حضور در این مسئولیت، همچنان مدیر یکی از بخش‌های مهم صدا و سیما بماند.
 
در تمامی حوزه‌هایی که وی فعال بوده، تمامی امور زیر نظر خود وی اداره می‌شده است. در معاونت برون‌مرزی که وی سال‌ها آن را اداره می‌کرده، برای دوره‌ای طولانی هیچ مدیری صاحب «حکم» نبوده و هنوز هم تمامی امور زیر نظر خود وی کنترل می‌شود.
 
معاونت برون‌مرزی نام یکی از معاونت‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که به‌زبان‌های مختلف برای مخاطبان خارج از ایران برنامه پخش می‌کند. این معاونت شامل تعدادی شبکه رادیویی و تلویزیونی و نیز پایگاه‌های اینترنتی متعدد می‌باشد.
 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 110 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (1)

چالش گاردین با چفیه حاج قاسم سلیمانی + تصاویر

روزنامه گاردین در تحلیلی درباره حضور ایران و نفوذ این کشور در عراق با پرداختن به عکس حاج قاسم سلیمانی در میان چند نیروی نظامی این کشور می نویسد : ایران همچنان محبوبیت و عمومیت زیادی در عراق دارد و نقش این کشور در عراق، به نوعی ضروری و حیاتی نیز هست.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه انگلیسی «گاردین» نوشت : عکس قاسم سلیمانی در عراق نشان دهنده، عمومیت و ارتقا جایگاه ایران، در عراق است.


چالش گاردین با چفیه حاج قاسم سلیمانی + تصاویر
 

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 57 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

خشم عربستان از سردار قاسم سلیمانی

خشم عربستان از سردار قاسم سلیمانی

دولت فرانسه ابراز امیدواری کرد که ایران به کنفرانس حمایت از عراق و مبارزه با داعش که در پاریس تشکیل شد، دعوت شود. اما مقامات دولت آمریکا و عربستان سعودی با این پیشنهاد مخالفت کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از افکارنیوز ، پایگاه اینترنتی رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی نوشت جمهوری اسلامی ایران به یک بازیگر کلیدی در عراق، سوریه و به ویژه لبنان تبدیل شده است و این مسئله خشم رقبای عرب و سنی ایران به ویژه عربستان سعودی را برانگیخته است.
در چنین شرایطی انعقاد توافق میان مقامات تهران و کشورهای بزرگ درباره برنامه هسته ای ایران، بازگشت قدرتمندانه این کشور به صحنه منطقه ای را تثبیت خواهد کرد.
 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 696
  • بازدید کلی : 62,678
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی