loading...
پایگاه خبری سیلور نیوز
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 1759 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نام کتاب : کتاب 92 پوزیشن (حالت) رابطه جنسی
تعداد صفحا ت : 92 صفحه تصویر+ 27صفحه توضیحات همراه با تصویر
فرمت کتاب : PDF

یکی از مشکلات زوجین جوان عدم آموزش های لازم برای پوزیشن های زناشویی میباشد، این نا آشنایی بعضاً باعث ایجاد مشکلاتی جبران نا پذیر میشود، با آموزش صحیح این پوزیشن ها زوجین جوان زندگی با لذت تری خواهند داشت.

  • دارای متنوع ترین پوزیشن های جنسی
  • از پوزیشن های متنوع جنسی لذت ببرید.
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 181 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

مدیر عامل مخابرات ایران گفت: ممکن است ساختار جدید مخابرات با ادغام هلدینگ و شرکت ثابت تا پایان سال تدوین شود که در این صورت از سال ۹۴ شاهد تحولاتی در این شرکت خواهیم بود. کاظم ابراهیمی صدرآبادی با بیان اینکه سیاست مخابرات ایران اعمال مدیریت مشارکتی و استفاده از نظر همه مدیران و کارشناسان در بخش های مختلف است، درباره تغییر ساختار این شرکت اظهار کرد: ساختار جدید شرکت مخابرات ایران با ادغام هلدینگ و شرکت ثابت به زودی تدوین می‌شود. وی افزود: هر چند به همه یادآور شده‌ام که نباید عجله کرد زیرا اگر چنین کاری تا پایان سال هم آماده شود، می‌توانیم از سال 94 با ترکیب و مدیریت یکپارچه‌تر کارها را پیش ببریم. او گفت: بنا داریم ساختار را به نوعی طراحی کنیم که برای هیچ یک از همکاران مخابراتی مشکلی ایجاد نشود و همه بتوانند با امنیت شغلی مناسب و آرامش روانی به مسئولیت خود بپردازند. ابراهیمی خاطر نشان کرد: مخابرات بعد از تغییر و تحول جدید سه مسئله مهم مالی، ساختاری و پرسنلی را با مشارکت همه مدیران و کارکنان مدیریت می‌کند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 189 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

«چگونه در جلسات استخدامی و کاری پیروز شویم؟»، «رازهای موفقیت بزرگان کسب و کار»، «فروش آپارتمان...»،«عاشقانه‌ترین‌ها برای کسی که دوستش داری»،«تناسب تضمینی اندام»، «هوشمندانه انتخاب کن: فال، بازی، جک، شعر»،«آموزش نکات حقوقی، قوانین مهریه، نفقه، طلاق، ارثیه»،«ارتودنسی...» پیامکهایی از این دست و نمونه‌های بی‌شمار دیگر موضوعی است که برای بسیاری از موبایل به دستان کشور غیرقابل تحمل شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در حین رانندگی صدای پیامکی از گوشی شما بلند می‌شود و با زحمت گوشی خود را برداشته و پیامکهایتان را چک می‌کنید تا شاید خبر مهمی داشته باشید اما روی گوشی شما یک پیامک تبلیغاتی نقش بسته است. هنوز مدت زیادی نمی گذرد که پیامک دیگری نیز از همین جنس به دست شما می‌رسد و شاید در طول روز حدود 10 بار این اتفاق تکرار شود.

پیامک‌های تبلیغاتی جدا از بحث محتوایی، چالشهای متعدد دیگری نیز برای کاربران ایجاد کرده‌اند که شاید یکی از جدی ترین آنها مزاحمتی است که ایجاد می کنند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 210 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)
پس از اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه موفقیت آمیز خدمات نسل سوم باند پهن همراه در بیش از ۶۷ شهر کشور توسط ایرانسل، شبکه ۴G/LTE (نسل چهارم) بعنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل، طی مراسمی در مشهد مقدس راه اندازی شد.
 
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران و از مشهد مقدس، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از “سیم‌کارت‌های Usim” بعنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت نمایند. نسل چهارم یا ۴G تمام قابلیتهای مدرنترین گوشی های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد.
 
همچنین همزمان با راه اندازی رسمی عرضه این خدمات در مشهد مقدس و به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، ۳G و ۴G به بازار عرضه شد. با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی های تلفن همراه، قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE را دارا می‌باشند، این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می‌سازند.
 
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 159 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی اسپوتنیک‌نیوز، 4 تحلیل‌گر و سیاستمدار روس که با مسائل هسته‌ای وبه خصوص پرونده ایران آشنایی کافی دارند، در یک میزگرد دور هم آمده و به بررسی روند تعامل ایران و 1+5 و علل شکست مذاکرات وین پرداختند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 157 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شنبه (دیروز) ژنرال «گادی ایزنکوت» رئیس آتی ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام شد و در صورت تائید نهایی کابینه این رژیم، در ماه فوریه (بهمن-دی) جانشین «بنی گانتز» می‌شود . پایگاه صهیونیستی «واللا» ضمن پرداختن به این خبر، افزود که در این هفته از ایزنکوت خواسته می‌شود که نامزدهای منصب‌های زیر نظرش را معرفی کند و پس از آن وی باید بر اساس چالش‌های پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی به برنامه‌ریزی بپردازد.

 

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 192 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

بازار رادیاتور و پکیج‌ با شروع فصل سرد از رونق خوبی برخوردار شده و در این میان کالاهای ایرانی از بیشترین فروش برخوردارند و از رقبای خارجی‌شان پیشی‌ گرفته‌اند چراکه قیمت مناسب‌تر و خدمات پس از فروش بهتری دارند.

 

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا، از بازار تاسیسات و تجهیزات گرمایشی، این تجهیزات در ماه‌های اخیر به دلیل کاهش ساخت‌وساز و شرایط راکدی که در بازار مسکن حاکم شده است با فروش کمتری روبرو بوده‌اند که طبیعتا با تغییر فصل و افزایش نیاز، اکنون بازار کمی از رکود خارج شده و مردم نسبت به خرید اقبال نشان داده‌اند.

پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 326 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
سال ۱۳۹۴ خورشیدی برابر با سال های ۲۰۱۵/۱۶ میلادی و ۱۴۳۶/۳۷ هجری قمری می باشد.
 
 
زمان سال تحویل در ایران :  ساعت ۲:۱۵:۱۱ ، روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴
پایگاه خبری سیلور نیوز بازدید : 140 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)
اگرچه با مصوبه دولت بنا بود نان از اول آذر گران شود اما همچنان چانه‌زنی‌‌ قیمتی ادامه دارد. در این میان، سهمیه ده روز نانوایان به قیمت قبل توزیع شده تا نان تا پایان دهه اول آذر با قیمت قبلی توزیع شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، اگرچه با مصوبه دولت بنا بود قیمت نان از ابتدای آذرماه افزایش یابد، اما همچنان چانه‌زنی‌ها بر سر قیمت نان در استان‌های مختلف و به خصوص پایتخت ادامه دارد و هنوز به جمع‌بندی لازم برای قیمت مناسب نان نرسیده است. در این میان، البته سناریوهای مختلف قیمتی مطرح است که به گفته فعالان صنفی حاضر در جلسه کارگروه کنترل بازار، وزنه حمایت از مصرف‌کنندگان در تعیین قیمت نان سنگین‌تر از تولیدکنندگان است.
 
اواسط آبان ماه بود که کارگروه کنترل بازار در تصمیمات خود برای افزایش قیمت نان به جمع‌بندی رسید اما قرار بر این شد که قیمت نان در هر یک از استانهای کشور، بنا به اقتضائات آن استان تعیین شود و کارگروهی هم به ریاست استانداران تشکیل شود تا در این مورد، نظرات کارشناسی را در کنار هم ارزیابی کرده و در مورد قیمت نان در استان خود تصمیم بگیرند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
پایگاه خبری سیلور نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 62,657
  • کدهای اختصاصی
    تقویم شمسی